29/12

Så där nu är jag hemma igen eller ja, jag kom hem igår men Issa har varit här så har inte haft tid att blogga men har varit sjukt sugen. Men nu när jag sitter och skriver så vet jag inte ens vad jag ska skriva om. Kan ju börja med att jag hade trevligt i laisvall firade med mommo och moffa och mamma,lasse och anna :) Fick mycket fina presenter med pengar,kläder nästan allt som jag önskat mig. Men då är det ju bra att få pengar för då kan man ju köpa det man inte fick.

Idag har jag och issa bara varit inne och tittat på film hela dagen, en riktig degardag.
Men nu så ska vi vidare till stan och se Idol saken dära och kolla på saker att spendera pengar på haha. Och snart är det ju nyår också känner mig inte allt för taggad men det kommer nog. herråå God fortsättning på året alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com