29 november

Helloo kan inte sova som vanligt så har inget bättre för mig än att skriva ett inlägg. Idag på skolan vart det välldigt lugnt fast det har vi typ alltid på fredagar:)
Vi hade dans på idrotten idag streetdance som Viktor höll i vilket jag trodde skulle vara tråkigt men visade sig vara en både lärofull och rolig lektion, Viktor är en riktigt duktig dansare big up till dig!.

Sen efter skolan for jag till pappa så spelade vi lie nhl och jag vann om vanligt. Sen så fyllde min farbror Glenn 50 år så vi skulle och fira han på Piteå havsbad.
Så vi bilade ner till piteå sen kom vi dit och spelade lite biljard och massa andra aktiviteter. Sen åt vi det vart laxtärningar med färsk pasta och citronsås mycket bra måste jag säga!.
Sen efter det dagens höjdpunkt bowlingen mellan bröderna drugge och jag och Andre och min kusin Andreas!
Det var en mycket jämn första serie som andre vann farsan fick typ 176 poäng och Andre 179.
Andra serien vann jag med 168 poäng och sissta och avgörande vann jag med så im the shampion i Drugge släkten som vanligt då;)


Ser fram emot morgon dagen först på dagen blir det luleå - rögle sen på kvällen ska jag vara med issa marissa så ska vi ha O.C maraton :D


har stor sko ångest hjälp mig ! skicka länkar tips vadsom helst :)


Kommentarer
Postat av: i

du måste ju ladda hem Twilight filmen :)

vagabond skorna förresten! hoho

2008-11-29 @ 14:02:02
Postat av: John

Dom nere till vänster var snyggast! ;)

2008-11-29 @ 16:52:00
URL: http://jonningen.blogg.se/
Postat av: Elina

haha vad kuligt du skriver :) härligt o läsa

2008-11-30 @ 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com