Imorron

Sitter vaken ännu kan inte sommna och har inget att skriva om heller förutom morgondagen som ser ut nått liknande.
Först så börjar ju skolan och det ska bli kul att få träffa alla där men sjukt trisst med skola ändåååååå! Sen efter det ska jag och klippa mig had tänkt klippa mig kort igen :) Sen ska jag och shoppa måste ju förstöra lite pengar nu när jag jobbat det är jag värd=) Ett par skor ,en rock,jeans och sen får vi se vad som slinker in i garderoben:)

Kommer nu ha blogguppehåll i ca 1 vecka eftersom jag far till pappa och har inget internet där:/ men ska försöka så gott jag kan att skriva något roande för er som läse om det nu finns några=)

den frisyren blir det=)                                            

 sommargliidarlook=)




Hadet så bra nu P&K
//robin

Kommentarer
Postat av: Hietala

Du är utmanad, kolla min blogg! :)

2008-11-03 @ 06:41:40
URL: http://hietala.blogg.se/
Postat av: :)

msn? (:

2008-11-26 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com