Ruffday

Hej igen måste bara säga att även denna dag var välldigt tung. Söndagar brukar ju vara mig vilodag när jag bara tar det riktigt lugnt hemma. Men inte idag inte det var bara att stiga upp halv 8 för att göra sig redo för jobbet som jag började klockan 9. När jag fick höra att min jobbuppgift även idag var att diska blev jag välldigt less och ville bara hem, men idag var det typ sjukt lite folk så det var jätte lugnt i disken nästan lite för lugnt man blev ganska rastlös efter ett tag! Men annars har det varit en ovanligt rolig dag för att vara och jobba där mycket roliga konvesationer med massa folk sen lite tabbar av mig tex : när jag skulle köra en sån dära hylla man har brickor på så råkade jag vällta den så att alla brickarna sprutade åt alla håll haha det var lite komiskt faktiskt, det kom en liten kille ca 6år och sa oj hur gick det gjorde du illa dig haha han var jätte cool :) Sen först nu är jag hemma fick följa Tomas ner till hotellet för att lasta av sissta lasten så 112 kr mer till mig Suckers; ) Nä nu ska jag komma på nått kul att skriva om till ikväll! Later!: )

Kommentarer
Postat av: Anders

Svar: Haha rätt skön idé ändå =) Nja vet inte riktigt, har typ fullt upp med min egen. Är du sugen på att starta en eller? =)

2008-11-02 @ 21:42:21
URL: http://bpan.blogg.se/
Postat av: Robin d

haha ja vet =) jo sugen är bara förnamnet :)

2008-11-02 @ 22:19:49
URL: http://druggge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com