Snart påsk!

Helgen som varit har jag spenderat med älsklingen. Har faktiskt gjort någonting jag aldrig gjort i HELA mitt liv.
Åkt slalom, och inte oväntat var jag ju kung på det med enligt Issys paapi ;) Så ja jag vet inte finns nog inte mycket man är dålig på ja förutom att jag har dåligt självförtroende, men det är ju en annan visa..

Påsklovet kommer att bli helt underbart ska till Abisko med Issa och hennes familj! Sjukt roligt åka slalom mysa med hunny bunny och bara glassa :D Längtar välldigt mycket! Vi ska åka tåg dit på torsdag morgon vid 10 så vi är framme vid 3 tiden ungefär. Onsdag blir det dm match i Pajala typ sjukt kallt haha :p Aja hadde brau Pözzz (issa you are bezzzt) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com