minnen

en mycket bra start på denna helg har varit med issa i går och idag har varit och kört skoter med hon idag.
Det tyckte hon om hon satt och skrek där bak haha så söt! Och var och skjutsade henne till bussen nyss.
Och nu sitter jag bara här och kollade på lite gammla bilder vilka minnen från i sommras. Så sjukt kul det var.
När jag och Robin var i stockholm skejtade gick på stan och bbara tog det lugnt så sjuukt najs det var saknar det !

Men jag och robin har kommit överens om att den här sommaren som kommer nu ska bli dubbelt så rolig så vi får se hur det slutar hoppas verkligen på en super sommar !

Nu ska jag ut och springa sen blir det mat och senare dra till robin ! piiiz

lite pics från sthlm:)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahah.. där ligger ju jag..

jag länkar din blogg på min sida så du vet.. skrev lite om dig också..:)

pöss

2009-01-16 @ 10:39:46
URL: http://enannansidaavstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com