helg

Nu är det helg å det blir att ta det lugnt i helgen eftersom att jag är sjuk fortfarande... Vaknade för ett tag sen hos issy nu ska jag kila i väg mot bussen later boys n gurlz :)

byske

resan var till byske var riktigt rolig! Pappa åkte dit vid 2 tiden så vi var framme och köpte kort vid 3 halv 4. Sen hälsade vi på pappas kompis Rolf. Vi åkte med han och han visade runt massa olika fiske platser och pooler i älven. Sedan fiskade vi vid varje plats så fick jag en gädda hahha! Det var ju inte riktigt det jag var ute efter. Sen åkte vi och åt. Och for upp till en fiske plats som heter ängarna och då träffade jag Erik som var där och vi fiskade på i några timmar. Robin och en polare till han tog bussen upp och kom dit vid 8 tiden. Så vi fiskade med dom med. Vid 02 tiden tog vi en paus och frillade korv och snackade skit. Det bara öste ner regn och det var bara vi som var där och fiskade. Alla stannade kvar i den lilla stugan vi grillade i och sommnade. Men tjurig som man är så for jag ut i regnet och gick först en sväng utan nån utdelning. Så tänkte jag ja byter fluga ska ja visa när jag drar en :D Så gick jag ut. Jag hann bara lägga ut 3-4 kast så högg det och det skrek i rullen! Då högg en lax. Jag höll på med den i ca 10 minuter innan den blev trött och jag fick inte in den själv för att det var så branta kanter. SÅ jag fick trötta ut den ordentligt så hoppade jag ner i vattnet och tog den i famnen haha! Då fick ja upp den så sprang jag med den till stugan å skrek (YEEEEEEAH) och alla höll på dö av rädsla hahaha så sjukt roligt : D Jaja jag var den enda som drog upp en lax en fin 3.5 / 4 kg ! Så det var en lyckad fiskeresa. Ikväl är jag hos Issa och vi ska klippa hpn och bara mysa. Hade bra allesammans =)

imorgon

Nu har man packat grejerna för första gången iår ! Nu är man redo för avfärd fast jag åker typ 20.00 imorngon hahah så sjúkt taggad jag är. Erik är redan där och har haft tre hugg redan! Byske here we come!

2dag

Idag har jag sovit tilll 2 typ haha och i kväll blir det fiske med robin. Sen ska jag till papi i dag med. Och imorgon kväll åker vi till byske för att fisikqa lax kul med jul :D:D hare brau!=)

SOMMAR!!

helgen

denna helg har innehållit följande : Grillning,fiske,bil glidande,skate,brännbolll och lite fiske till :)
Igår var jag perra issa och robin till piteå för det skulle vara "cruising" där.. Men var det de ? nej haha så vi åkte till piteå helt i onödan men så kan det vara i bland ! Idag vaknade jag och issy vid 12 tiden och då gick vi ut och startade grillen för att göra en riktigt kraftig lunch åt mig mamma lasse issa och anna. Och lyckat vart det verkligen super gott ! Sen komm perra och tjillade med oss =) Sen nu i kväll ska jag robin och perra och fiska på koks. HARE BRA MENS OCH GURLZ!

=)

Igår var det fiske dag jag issa papi och susanne var och fiskade hea dagen. Tyvärr utan fångst denna gång. Men vi fick se mycket annat en ödla en groda en älg och två BJÖRNAR GRRR! Har aldrig sett en björn i hela mitt liv, så det var fan coolt :) haha just ja issa ville ut och klappas björn mamman haha!! I dag blir det att hänga med jolle och dra till sean i kveeell ! peace out =)

jag och jolle klass parrty=)

2 days låt ?

hej hej igen hejdå

idag har jag bara varit hemma och sovit och varit ute ett tag och solat. I kväll blir det träning och sen efter det ska jag till pappa och sova där. För imorgon blir det att fara och fiska öring i en sjö! :)

todays track

SUMMERTIME FLAVORISTIQUE!!!!!!!

bra dag idag

idag har det varit en riktigt schtekar dag! äntligen är sommar värmen här =) har solat hela dagen med jolle. Och sen kom jag hem och då var det match. Vi vann med 2-0 skönt med vinst! I kväll blir det att bara ta det lugnt är helt slut=) hade bra folks!

kan inte sova

Men då har ja ägnat tiden åt att sätta ihop ett sjukt skönt mixtape :D här är en av låtarna! diggin for GOLD!

hallå

Längesen nu :p Helgen som varit har innehållit fiske varit hos issa , solat,grillning osv.. I fredags var det först träning sen bar det av hem och då kom jolle och hämtade mig så drog vi till ola. Sedan drog vi vidare mot bergviken och träffade massa foooks! Sen drog vi hem till jolle och lirade lite fifa och efter det kom issy till mig och vi tog en bastu och myste :)  Lördag : Vaknade vid 11 så tog det riktigt lugnt på morgonen och bara glasade i solen. Sen när vi kom till issa grillade hennes bror åt oss riktigt gott ! Sen drog vi iväg mot robin för vi skulle dra och firra. Så det blev fiske i typ 4 timmar men ingen fångst inte..Sen på kvällen var det melodi festivalen och saving private ryan samtidigt haha, så vi somnade vid typ 3 och vaknade idag klockan 9.

Och idag har vi solat länge och sen har vi byggt ihop studsmattan och hoppat lite wihooo ! Idag var en riktig sommar dag alltså! :)

SOMMAR!

helgen som varit

Det har varit en rolig helg som jag spenderat med min älskade flickvän. Lördagen bestod av jobb från 07.00 - 17.00 på arcus. Skönt att få lite pengar, det kan man aldrig få för mycket utav haha :) Sen efter det åkte vi till Issy och bara låg inne hos henne och tog det lugnt eftersom det var så dåligt väder ute. Idag vanade vi vid 11 tiden och låg i sängen till typ 1 haha myys :) Sen åkte jag til bergnäset, vi hade samling där innan avresan till älvsbyn.  Vi torskade med 1-3... surt ! Och ryssland som nyss vann em för 25:e gången congratz Россия : )   Aja nu blir det att se lite oth tror jag. Hade fint p&k!

beställde chinosarna idag = )

tragiskt..

Chelsea - Barca igår ja... Det är alltså inte sant hur man kan vara så (oproffisionell) som dommare och missa TRE solklara strafflägen...
tragedi.... Men Chelsea skulle klart ha punkterat matchen tidigare men tycker inte att det var ett rättvist slut på den matchen....
I dag blir det att bara ta det lugnt träning sen ialla fall sen kanske vara med sebbe. Annars ska jag bara deppa idag.. Urch!