helgen som varit

Det har varit en rolig helg som jag spenderat med min älskade flickvän. Lördagen bestod av jobb från 07.00 - 17.00 på arcus. Skönt att få lite pengar, det kan man aldrig få för mycket utav haha :) Sen efter det åkte vi till Issy och bara låg inne hos henne och tog det lugnt eftersom det var så dåligt väder ute. Idag vanade vi vid 11 tiden och låg i sängen till typ 1 haha myys :) Sen åkte jag til bergnäset, vi hade samling där innan avresan till älvsbyn.  Vi torskade med 1-3... surt ! Och ryssland som nyss vann em för 25:e gången congratz Россия : )   Aja nu blir det att se lite oth tror jag. Hade fint p&k!


   beställde chinosarna idag = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com