27/11

Hej igen ! Idag har det varit en lugn dag på skolan. Sen for jag hem till pappa och Jocke kom så satt vi och lirade gh i några timmar. Sen for jag inn  till stan för att träffa Issa marissa =) Hade planerat att köpa ett par skor från vagabond mn tydligen har det blivit något fel när jag fört över pengar på mitt konto så dom har inte kommit in ilket var välldigt surt!
Hade riktigt trevligt på stan måste jag säga tack tack Issa Marissa ;-)

inget dagens plagg idag  :)

däremot en klassiker från filmen semi-pro med Will Ferrel  !

Kommentarer
Postat av: Anders

Hur ser skorna ut? =)

2008-11-28 @ 00:21:05
URL: http://bpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com