Dagens dag

Idag hade vi bara 2 lektioner för att stina (svenska-läraren) var sjuk. På fotbollen deltog jag inte på grund av sjukdom sen hade vi hål från typ halv 10 till 12.35 haha . Men det var as roligt hål jag å malin och rebecka fulade oss hyffsat mycket!:D Sen var det redovisning på nk´n och jag och matte redovisade om rabies. Matte läste sitt och gav över papret till mig jag läste ca 2 rader sen kom det ett orrd jag inte kunde uttala det ledde till att jag började små skratta, vilket ledde till att jag bröt ut i storskratt haha sjukt kul det var inför hela klassen men man måste ju få bjuda lite på sig själv sån är jag en kul person haha :) 
 
dagens bästa                          T-SHIRT                                      dagens värsta!


                                                                      998:-  ?????













Dagens låt


Kommentarer
Postat av: Hietala

Fan druggge nu har låten fastnat i huvudet.. nu får du börja fixa en cd åt mig till bilen xD

2008-11-11 @ 21:49:51
URL: http://hietala.blogg.se/
Postat av: jossan

bra låt;)

2008-11-11 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com