Gårdagens kväll och dagens dag.

I går var jag helt slut efter en hård dag som diskare haha. Men pallrade mig ändå ut.
Perra kom och hämtade mig sen åkte vi hem till honom och Sandra var där sen väntade vi tills Linn skulle bli klar vilket hon sa vid "7" när klockan var typ kvart över 7 sa hon att hon är klar på 30 min typ så vi åkte dit vid 20 i 8 och då satt hon och åt :p sen for vi till jocke på örnäset satt där och chillade svammlade sen för vi ut å var fylle taxi åt massa folk:p Jag kom hem typ vid 2 tiden i går natt (började 8). Var hyffsat trött och less idag på jobbet men kämpade mig genom dagen=)! sen så har jag väl inte så mycket mer just nu tack och hej LEVERPASTEJ! =D


Kommentarer
Postat av: Hietala

nej nej skurholmen ;D

2008-11-02 @ 12:51:26
URL: http://hietala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com