Today was an good day

Idag har jag varit ledig från skolan sjukt skönt sov ända till 12=) Sen kom morfar och hämtade mig, och så fpr vi och spelade bowling på järvärkets sporthall. Det var riktigt roligt, jag vann en runda och han två men jag är ändå nöjd eftersom han tävlar i bowling :) Slog mitt person bästa (serie) fick 188 poäng !
Sen så släppte han av mig på örnäset så tog jag bussen in till stan för att träffa sebbe för vi skulle på hockeyn senare på kvällen.
Vi gick först en runda runt stan sen in på mq så provade sebbe några jackor/rockar och ett par jeans.
Sen bar det av mot sebbes farmor, så vi gick dit och hälsade på sedan for vi till matstället och åt en husetsspecial pizza sjukt gott !
sen efter det väntade vi på bussen till coop-arena och vi kom dit gick till ståplats och såg en mycket njutbar match luleå mot modo. Det en ganska svängig match som luleå dominerade i stortsett i början.
Dom tog ledning till 3-0, sedan gick det bara nedför för  luleå, 3-2 blev slutresultatet.

dagens plagg!

                                                   Ted Baker
Snygg fickbensjacka med knappar och fickor framtill. Jackan har lite högre krage

Dagens låt
KLASSIKER ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅÅÅ DIN LILLA BÖG ! :D

2008-11-13 @ 23:26:25
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com