Tjao

Hej hej var ett tagsen jag skrev nu. Igår var jag hos Issa hela dagen efter skolan. Det var så dåligt väder så vi var hos henne tittade på film och åt chips, riktigt mys:) Idag har det varit skola upp klockan 07.30.. Sen hade vi idrottsfysiologi och då fick vi klippa & klistra haha. Sen hade vi NK och svenska. Sen drog jag och Jollé in till stan och kollade efter ett pra fresha chinos. Hittade ett par men dom var dock för små. Sen hittade jag jackan jag ska köpa :) I kväll ska jag vara med Robin, har inte varit me han på sjukt länge. Aja vi hörs PIZ&LÖV&UNDERSTANDING!

dagens låt  Lady Gaga - Money honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com