hejhej hallåå!!

det har inte blivit mycket till bloggand på sistone, men nu blir det ändring jag lovar=)
Vill börja med att säga hoppas alla har haft en jätte bra jul och bra nyår med!

På nyår var jag med Anton,Linnoch Issa. Vi var hos Linn först sen for vi in till stan och såg fyverkerierna.Sen åkte vi Anton och kollade film och åt massa gott. Vid 4 tiden for jag och Issa hem och sov. Det känns verkligen som det här året kommer bli ett bra år. Iallafall en riktig pangstart på året,och nu är det bara att hoppas att det håller i sig.
Imorgon ska jag och issa far och se på bio eventuellt bowla med vilket jag ser fram emot!
skönt att få börja träna nu igen det blir nog en löprunda imorgon också
Tack och hej leverbabejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com