stay up

Hallå=) Jag är helt slut jag har svänt på ddygnet helt sjukt jag håller på sommna hela tiden. Sen på natten blir ja pigg och kan inte lägga mig förens tidigast 5-6 tiden! Igår skulle jag och issa läga oss tidigt men det blev inte förens 6 haha :p
Idag ska jag bara ta det lugnt vara hemma fara å springa. Sjukt hängigt att skolan börjar på torsdag det känns som att vi har haft lov typ 1 vecka... Men de ska ju bli kul å träffa alla så första dan är typ rolig sen börjar det igen haha:p
Till helgen blir det bio och kanske bowla det är mina planer som jag inte berättat än haha. Nu ska jag kila och äta later!
=)

Dagens plagg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com