sjuuuuk!

sjuk eller sjukt nice vart ska jag börja haha :) Börjar med det som hänt för det är ju ett ganska så bra tag sen jag skrev sist! Så ja kommer inte ihåg all men börjar om på nytt nu från nyår:) Ja  på nyår var vi i kåbdalis. Jag och Jonne for dit vid 8 på morgonen sen kom vi dit så var adam och alle och dom redan dr så då tog vi på oss skidgrejejrna och åkte fast än det var 28- grader sjuuukt kallt haha:D Sen kom pite folket vi skulle bo med i stugan riktigt sköna personer =) Sen dan efte rdet då var det nyår, på dagen blev det skidor hela dan. Sen åt vi mat och de riktigt roligt=) snabbt sammanfattat det var sjuuukt nice!!


Ja och efter det när vi kom hem så har ja g varit sjuk, inte bara lite sjuk utan riktigt sjuk typ 38 graders feber och så jobbigt jobbigt!:/ Men idag känner jag mig lite bättre ii alla fall vilket känns ruskigt sköönt =) men känns sjukt tråkigt att vara  sjuk nu när man har lov:( aja det var nog allt jag hade att dela med mig av hade bra puss♥


Kommentarer
Postat av: Linneah

Har en fråga till er killar på min blogg, svara gärna :D

2010-01-05 @ 04:26:08
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com