22/12

Skriver som att det är 22/12 nu hehe.

Idag har jag sovit till tolv då Issa ringde å väckte mig sen skulle vi in till stan men det blev inte så utan hon kom till mig istället. Och vi har haft en chill dag sett lite o.c spelat gh och så. Sen fick jag min julklapp av henne och den var hur fin som  helst ett silver armband med en platta som det står (Robin <3 Issa) på :)
Gav även min julklapp till henne det vart ett silver halsband med ett hjärta som har diamanter i :)

Imorgon alltså idag ska jag åka till stugan ilaisvall där vi ska fira jul. Dom från min släkt är Mormor&morfar Anna.mamma
sen Lasse, Vi ska fira med sundströms släkten ser framemot det !:D Fast kommer sakna att vara här med.Men kommer hem igen på lördag mest troligt då ska jag till pappa och få alla julklaparna av släkten på pappas sida.
Det händer alltid saker när man är där allt roligt finns det kommer bli mycket hockey troro jag för det finns en ishall där och det är inga lag där så den är ledig hela tiden as kul :) Nu kommer ja inte på något mer att skriva jo ISSA ÄSLKAR DIG
Och allihopa ha en RIKTIGT GOOOOD JUL NU :)

Dagens plagg:

dagens låt                          Kate perry - Hot n Cold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com