9/12

Hej har just varit på luleå matchen och det var riktigt skönt att se luleå krossa skelefteå!
Idag har jag varit på skolan.Började med inomhusfotboll på morgonen me fotbollsgym rikigt roligt!
Sen hade vi svenska då satt vi och lyssnade på när läraren läste robinson cruse vilket inte var allt för underhållande.
Sen så träffade jag robin och vi gick omkring och chillade tills issa skulle komma så då träffade jag hon sen for jag och robin hem till mig och väntade på mat och såg på några filmer.
Sen ja nu så har vi varit på hockeyn                                  älskar dig issa marissa:)

Dagens plagg


Dagens låt
  Later=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com