Hej hej hej

Var ett tag sen jag updaterade nu. Såå i helgen har jag varit med Issa på lördag sen for jag till robin vid typ 4 vi råkade sommna jag och issy marissy :) sen sov jag hos robin. Sen dagen efter vaknade vi typ3 sådrog vi ochkäkade kebabrulle på grillen på björx GULD!! Sen efter det var vi och kollade när Matte och nån var och gled på några rails med skidorna :)
Efter det for vi hem till robin och vi fick en idé om att göra en låt med massa ljud och försöka skapa ett beat haha sjukt kul var det inte allt för lyckat men sjukt roligt! Sen kom issa också så såg vi sanningens ögonblick. sen höll vi på med låten igen haha sen for issy hem och jag och robin såg film och bara tog det lugnt sommnade vid 2 typ=) Sen steg jag upp typ 10 imorse för att jag lovat issa att vara där klockan halv 11 för att väcka hon haha:) Så jag gick och höll på frysa ihjäl imorse sen kom jag fram och fick värmas. Sen åkte vi inte till stan och issa for på skolan och så träffade jag Almgrenoch råttan så for vi å käkade en hot cheese på korvgubbben MMMH:)

DAGENS PLAGG
            
DAGENS LÅÅÅT - SLAGSMÅLSKLUBBEN - KOM IGEN KOMISARIEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com