30/11 en mycket bra dag!

Hej och hå. Idag har jag sovit till klockan halv 4 då Issa ringde och väckte mig. Sen så städade jag mitt rum och hela övervångingen,perra kom också. Sen var det mat och mamma hade lagat fläskfilé och potatisgratäng och hällt upp ett vinglas till det mycket gott. Sen efter det for jag och perra till ica maxi och handlade chips,taco-dipp,julmus och cola till kvällen för issa marissa skulle ju komma :):)
Sen for vi till pappa och hämtade mig dator sen for vi till mamma igen så for perra hem och jag gick upp på mitt rum och ordnade datan och en myshörna till mig och issa. Sen under kvällen så har vi sett sex city filmen och o.c ochsen hostel2 läääskigt! Så nu måste jag sova natti natti! later XO

dagens plagg.
Ett måste i vintermörkret! 
Fully Knit Från Scotch&Soda

Kommentarer
Postat av: Fernanda

Ja verkligen! :)

2008-11-30 @ 18:20:24
URL: http://fernandas.blogg.se/
Postat av: Geten

har du en sån?

2008-12-08 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com