Hålla!

Idag har vi haft en dag i skolan då vi ska leda en lektion (idrott) för elever och barn . Vi fick olika grupper en del fick små barn typ 5-6 åringar en annan grupp fick utveckligsstörda barn och sen vi som fick 10-16 åriga invandrare som varken pratade svenska eller engelska... Det var inte alls lätt må jag säga vi hade först uppvärmning med att jaga svans. sen spelade vi fotboll och alla var helt galna! Sen efter det så lirade vi innebandy men man var tvungen att hålla varanda armkrok. Försök förklara det för någon som inte kan svenska/engelska. Iallafall så förstod dom på ett ungefär vad vi menade men det kaosade iallafall totalt.
Läraren såg inte allt för nöjd ut efter våran letion men jag menar vad ska man göra??

Sen efter att vi slutat for jag in till stan och väntade på att Erica skulle sluta för vi hade planerat en stan dag:)
Så jag väntade typ 20 minuter på segisen sen kom hon och Paulina.
Så gick vi och irrade omkring lite överallt kollade på ett par skor men jag hittade tyvärr inga..
Sen bestämde vi oss för att ta en fika på mat&prat men då vi väl var där var ingen sugen på nått fika haha så det kan bli:)

Verkligen skönt att vara hemma nu jag tycker denna dag har varit riktigt tung! Speciellt det dära med lektionen vi skulle hålla i.


Idag är det skor som ligger högst på listan så det kommer några alternativ är tacksam om ni hjälper mig =)
                               
ROKIN-Damien Chukka         BEN SHERMAN                        ROKIN-Jermy boot

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom till vänster ;D helt klart!

2008-11-12 @ 20:30:01
Postat av: CATTIS BERGSJÖ

shoot the middle killen :) Då lovar jag att jag inte kommer skämmas över dig. (skämt åsido)

2008-11-12 @ 21:31:56
URL: http://cattisbergsjo.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken trevlig dag vi haft min vän :) <3

2008-11-12 @ 22:46:19
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Anders

Svar: Haha jo förmodligen ;)

Gillar skorna till vänster bäst!

2008-11-13 @ 15:35:24
URL: http://bpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com