Sjukt lesss

Oj oj oj säger jag bara det går inte att beskriva hur sjukt trött och less jag är ! Har slitit hela dagen. Morgonen började vid 8.30 (börjar jobba 09.00) så jag fick stressa in i durchen och kä på mig snabbt sen tok cyckla till jobbet. Sen när jag kommer dit säger Tomas (chefen) att jag ska jobba i grillen vilket är lugnare än allt annat och jag blev förstås glad då. Men några sekunder efter säger han jag skojar bara Robin du ska vara i diskrummet.............................
Så jag har varit i diskrummet  09.00 till 18.00. Det är sjukt nio timmar att få höra en diskmaskin som står och låter och folk stressar och aaaah asså man blir tokig. Sen frågar jag Tomas vart jag ska jobba imorn tror ni inte han säger disken... Serriöst vet jag inte om jag orkar jobba imorgon det är helt sjukt hur tungt och slitit det är ! Så för mig blir det nog en tidig kväll tror jag . Dvs om inget dyker upp, Sen har jag några nya varor på listan som ni  gärna får vara lika duktiga att hjälpa till med som med tröjorna :) Nu gäller det mössor .

Kommentarer
Postat av: Robin d

Någon av dom mössorna är mest inne på dem markerade !

2008-10-31 @ 18:35:01
URL: http://druggge.blogg.se/
Postat av: Anders

Gillar den randiga mest, den skulle passa bra till tröjan =)

2008-10-31 @ 18:40:19
URL: http://bpan.blogg.se/
Postat av: CREAM

FAAAAAAAAAAG

2008-11-01 @ 15:28:32
Postat av: ellen

Jag som gillar det grå ;O snygga var allihopa iallafall.

2008-11-01 @ 18:40:38
URL: http://ellnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com