ye

Första inlägget sen fjällen! Inget varar för evigt som man brukar säga.Det har varit så sjukt roligt,saknar allt redan.. Vi har haft det riktigt mysigt så sjuk kul att det går inte att beskriva! Vi har åkt slalom off och on pist. Men off-pisten var ju solklart roligast. Sen har vi varit på en tur med längdskidor och grillat och mysipysat. Vi har varit på after-skin och ätit nachotallrikar av bara den haha ;)Ja vi har gjort så mycket kul att jag inte kan skriva allt.Måste få tacka Issys familj för att jag fått komma dit välldigt tacksam för allting riktigt trevligt har det varit! Isabelle,jag är så glad att jag hittade dig, du och jag är som gjorda för varandra båda lite små tröga och allt ja du vet ju haha ;)och jag är så sjukt kär i dig känner verkligen hur det är att vara kär på (riktigt) nu haha:) Du får mig att alltid vara glad och när jag är lite tjurig så gör du alltid något bus så jag blir glad igen =) Glöm inte heller vad du lova att göra på din klassresa ;) Du är bäst nu och för alltid jag älskar dig Issy now aaaaaaaaaaand fooooe evvah kya bamba style;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com