BOYS 2 MEN !

Säger bara Frej Larsson.... Oj oj vilken skön dude. Nu eller ja de är ju några dagar sen så har maskinen släppt sin nya platta och den kan ju vara det bästa 2lax9 baaah! Eeeeh de var ett tag sedan jag skrev har inte kännt att jag haft något att dela med mig av som är intressant. Men nu har jag en fråga eller kanske bara jag som tycker/tänker så. Kan man säga nått till någon utan att man får höra det av alla en vecka senare haha?? Speciellt i en håla som Luleå (alla känner alla) man kan inte säga NÅTT utan att det sprids vidare.. Aja man får väl tänka sig för=)

Har börjat styra körkortet igen teori,teori och ja teori är vad som pluggas haha! Har ju bara kvar teoriprover och uppkörningen sen är det klart och betartt!
I moron väntar värsta dagen på veckan i skolan 08:15- 17:00 30 minuters lunch alltså kan det bli värre....
Prov i lpl har vi till råga på allt med. Men man ska inte klaga de finns dom som har det värre :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com