Tillbaka!

Eller ja jag har ju varit hemma sen i hm torsdags men har inte skrivit något sen jag och Robin åkte till sthlm. Stockholms resan var riktigt kul vi var på stan mycket snittade typ 6 timmar per dag haha. Sen en dag var vi på fryshuset och robin var och skatade. Vart lite shopping med  jeans tröjor jacka inte så mkt faktiskt men det var ändå kul att bara vara där. Vi bodde på telefonplan hos robins moster camilla och hennes kille alex, sjukt shyssta =) Sen så kan jag ju informera om tågresan/orna dit och hem inte var speciellt trevliga. När vi åkte dit var det en full kärring i 40 års åldern som höll på klänga på oss och ursch blää! sen på hemresan satt nån gammal kärring och snarkade hela vägen och massa som hostade och äklade sig BLÄ!!  så det är defenitivt en diss till tåg...

 I helgen har jag varit med robin och vi har bara tagit det lugnt skönt ändå. Igår satt vi hemma hos mig till typ 12 halv 1 sen bestämmde vi oss då för att dra till stan haha. Då alla skulle hem typ så vi tog nattbussen hem till robin och satt och snackade och lirade lite x-box till typ 5. I dag ska jag bara vara hemma och pluga lite körkorts teori (det behövs) måste ju ta mig själv i kragen nu och fixa det ! Aja vi hörs puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com